четвртак, 16. фебруар 2012.

Snegovanje

    Snegovanje (bitisanje na snegu).Već dva dana nikako da se svrtim kući.Samo se šmuciram po snegu.Pošla sam kao u malu šetnju po kraju,a nisam sam 6 sati ušla u kuću.Pošto temperatura dozvoljava trenutno duži boravak napolju, reših da to iskoristim.Sneg i dalje ne prestaje da pada.Klinci se grudvaju i sankaju na sve strane,pa tako se i ja makar na kratko osetih kao dete u svoj toj zimskoj radosti.Gaženje po dubokom snegu i ni nije baš moja specijalnost,ali radim na tome.
   I dok sam se tako švrćkala,pomisih da je idealno vreme da skoknem da potražim neke sitnice za moj DIY prijekat.I pošto sam u trenutku kad sam došla na tu ideju već dosta odmakla od kuće,mrzelo me je da se vrarim po auto,pa se prepustih čaroliji  autobuskog prevoza.Bilo je *čarobno*.Na radiju pesma nad pesmama :*lažeš care da u vatru za mene ćeš desnu ruku...* Hitovi su se redjali,tako da sad jedva isčekala krajnju destinaciju gratskog putovanja.
    Kad dodjoh pred vrata moje drage radnje ,kad ono medjutim.Radnja se preselila.Aj sad na levo krug pa u potragu za novom adresom radnje.Na putu tome mi se isprečilo više dečijih radnji,koje sam morala da posetim.Tako da sam malo pazarila neplanirano.
     I tako izadjoh iz Benetona nasmejana i nastvih.Ljudi se razmileli ko da je proleće došlo.I taman kad sam pomislila da je sve divno i da od turbo folka s kraja devedeseti ništa drugo loše me ne moše zadesiti,život me demantovao.Vozač GSP-a koji nam je išao u susret sa svojom skalamerijom od autobusa isprskao nas je od glave do pete i to namerno.Ulica u kojoj sam bila i nije tako prometna i sem autobusa nije bilo drugih vozila na ulici,a autobus se iz svoje trake proširio po sredini i isprskao nas i ako smo bili na suprotnoj strani ulice.Počela sam da psujem kao kočijoš i ako se od mene gotovo nikad ne moše čuti psovka.Tako besna i umazana najverovatnije da sam delovala kao opasna po okolinu.
    Očistila sam se koliko je to bilo moguće i svratila u moj ČIČAK.A unutra: trakice, čipke, lanci, dugmad...Nisam znala šta pre da kupim.Šta sam kupila ostaviću za sledeći DIY post.Do tada se zadovoljite fotkama iz kraja.
    Pozdrav !
Pre nego što smo izašli uslikala sam sa prozora ovog golubića koji se smrzo.




             

Proces vadjenja snega iz oka







Nije da sam osvojila Mont Everest ali osećaj je sličan.


5 коментара:

  1. lepe i vesele fotke,posebno ova poslednja...veliki poz i cekam taj DIY projekat

    ОдговориИзбриши
  2. Divno ste se vi zabavljali :)) A meni sad dosla struja..%)

    ОдговориИзбриши
  3. Aj skini ovu verifikaciju putem reci..ajd sto smara, nego su nesto menjali pa su pojmovi toliko razmazani da sam tek iz cetvrtog pokusaja poslala komentar

    ОдговориИзбриши