среда, 23. новембар 2011.

Zima, zima...ako je zima nije lav...

      Zima kuca na vrata.Hoćemo li da otvaramo?
      Hteli ili ne ona je tu.Pitanje je:da li smo mi spremni? Pa i jesmo i nismo.U regalima sve vrvi od garderobe koju smo nakupovali letos i koja je divna.Nešto što nam treba pod hitno su tople čizmice za duge i hladne dane.Jer kako kažu stare bake od nogu se zebe.I to je istina.Zato čuvajmo noge.Ako se smrznemo nema nam zimskog provoda i čarolija ,kao ni kafenisanja po kafeima i žurki uveče.
      Kožne čizmice sa visokom petom ostavimo za večernje izlaske(pot tim se podrazumevaju zatvoreni prostori),a za štrapac po gradu i snegu na temperaturama ispod nule predlašem ušuškane čizmice.
      Na svu sreću takvo je vreme da i ove tople čizme sada izgledaju moderno,pa ne moramo da prinemo.Ja bih predložila ove ili ovima slične.Mislim da se lako kombinuju,a pri tome i  greju.Folded Tall Cream Snow Boots
      Topola jakna za zimu se podrazumeva. i tu neću mnogo razglabati.Sad sve zavisi od ukusa i potreba.Moj favorit je ovaj model.Ima ih po razinim radnjama,od raznih proizvodjača,po raznim cenama.Tople su ,lepe i jako prijatne za nošenje.

    Kape ,šeširi...Da birate šta vam srcu godi.Mom srcu trenutno prirasla ova bela.Prosto mi je neodoljiva.

    Ovo trojstvo mu nekako dodje kao obavezno za zimu.
    U sledećem postu ćemo malo čavrljati o rukavicama i šalovima,jer nam jako dobro dodju,štite nas i krase.Do tada zagrli te nekog dragog i voljenog i grejte se ljubavlju.

15 коментара:

  1. Jaknica je predivna! :)
    Pratim te...
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. najvis evolim da se ususkam u neku vunu zimi..jakna izgleda udobno i toplo!

    ОдговориИзбриши
  3. Upravu si - zima može biti divna, ako si spreman za nju.
    Obuća topla, lijepa i da ne propušta - to je vrlo teško naći :)
    Ali jakna ipak treba biti duga da bi bila topla.
    Iako je ova tvoja gore predivna.

    ОдговориИзбриши
  4. Zima i ja nismo u ljubavi nikako. Kad pocnem da se tovarim garderobom, zivot mi presedne..hulahop,helanke pa farmerke; majica,kosulja, dzemper pa preko svega toga kaput, najruznije cizme,dvaput postavljene mrtvom ovcom na noge..i onda tako nafilovana sa -10 utrcim u trzni u kom je 20 stepeni. Da umres od radosti..mada otkako sam na juznom jugu nije toliko strasno ali ipak..leto je moja furka :)
    A sesiric je presladak :)

    ОдговориИзбриши
  5. Joj dobra si.I meni je zimi mnogo hladno,ali ja nekako volim zimu.

    ОдговориИзбриши
  6. ja bih najradije sve to prespavala ili možda bolje da se lepo preselim u neke tropske krajeve...uh jedva čekam proleće!:)

    ОдговориИзбриши
  7. sviđa mi se sve što si uvrstila kao svoje prijedloge za zimsku šetnjicu, ali posebno kapa!

    ОдговориИзбриши