среда, 9. мај 2012.

Inspiration/Inspiracija

Ovih dana tirkiz me inspiriše. Podstiče me na kreativnost. Tako sam u subotu iskoristila  malo vremena da svratim do prodavnice sa drangulijama и kupim što je potrebno za nov nakit. Za mene je ovo malo vremena koje sam imala da izaberem šta mi treba zaisto bilo jedva dovoljno da napravim pravi izbor boja,oblika...Bilo kako bilo,izbor je napravljen,kao i pojedini komadi nakita. Ja jedva čekam sledeći post da sa vama sve to podelim,a do tada uživajte u tirkiznoj boji .



These days, turquoise inspires me. It encourages me to be creative. So on Saturday used the time to stop by the store to buy candy floss and the need for new jewelry. For me this little time that I had to choose what we should really be barely enough to make the right choice of colors, shapes ... Anyway, the choice is made, and some pieces of jewelry. I am looking forward to the next post to you all to share, but until then enjoy theturquoise color.





10 коментара:

  1. Great inspirations. I am really loving this color too!

    ОдговориИзбриши
  2. Daaa boja je odlicna, mene podseca na more :)
    Svidja mi se slika sandala i torbe :)

    http://sparklyshinyworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne su fotografije!!! Nakit - čekam post <3

    ОдговориИзбриши
  4. love the mind trend<3
    btw lets fllw each other if u like
    jessillesilv.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Kako su predivne ove prve cipele :D
    Jedva cekam da vidim nakit :D

    ОдговориИзбриши
  6. I mene tirkizna uvek inspirise!:) Kako su divne ove cipele!!!
    Hvala ti puno za komentare i lepe reci, znaci mi kad tako nesto cujem! I naravno hvala za pracenje, uzvracam sa zadovoljstvom sada!:)

    ОдговориИзбриши
  7. divna boja, i meni nekako najdraža ovih dana... super su mi ove prve cipelice... :)

    ОдговориИзбриши
  8. Oh these are amazing dear, loving the boots and the tattoos. Thank u for sharing this. Thx for dropping by, I am your newest follower, lets keep in touch

    xx
    www.girllilikoi.com

    ОдговориИзбриши